עיצוב אירועים 4

מעצב אירועים

מטרת שושן צחור – מעצב אירועים היא להגישם לכם את החלום שלכם ולהפוך אותו לאירוע מדהים וכמובן בלתי נשכח…

יום החתונה שלכם הוא היום המרגש ביותר, יום שנבחר להתחיל את החיים החדשים שלכם יחד.

לא משנה אם האירוע שלכם הוא חתונה, ברית או כל אירוע אחר תפקידנו בשושן צחור– מעצב אירועים הוא לדאוג לכל הפרטים בשלבי התכנון וליצור אווירה מרהיבה ומהפנטת.

שושן צחור – מעצב אירועים

 ישמחו להפוך את החלום שלכם לחוויה אמיתי, שונה ומותאמת אישית לפי בקשת הלקוח, בשושן צחור – מעצב אירועים משתמשים בכלים המקצועיים שבשרותינו: ניסיוני רב השנים בתחום, מגוון רחב של רעיונות מקוריים ומושקעים, יצירתיות ויכולת ביצוע גבוהה.

מעצב אירועים

אנו בשושן צחור – מעצב אירועים אומרים שאין חלום שלא ניתן למימוש.

כמובן, לכל אירוע יש מסגרת התקציבית המיועדת לו, אבל בעזרת שושן צחור – מעצב אירועים תוכלו להשיג הרבה יותר, בעזרת הידע שלנו במשך השנים.

מעצב אירועים – מהקטן לגדול

אנחנו מתחילים בתור מעצב אירועים בהכנת קונספט התואם את הפנטזיה שלכם והתקציב שעומד לרשותכם.

נבחר יחד בבחירת המיקום המתאים לאופי האירוע שלכם. ובשלב הבא נבחר מגוון פריטים, אביזרים, טקסטורות, פריטי דקורציה, פינות ישיבה, גופי תאורה, ונשלב אותם במרחב האירוע באופן מושלם ויעיל.

אנו בשושן צחור – מעצב אירועים צברנו שנים של ניסיון בתחום נפגיש אתכם עם מיטב הספקים בתחום, ונשמח להתאים לכם את אנשי המקצוע האופטימאליים עבורכם.

אנו בשושן צחור – מעצב אירועים יכולים להגיד לכם לא לדאוג ולהשאיר לנו את הדאגה לכך שהאירוע יתנהל בצורה מושלמת – אתם תוכלו להיות שקטים ורגועים ולהתרכז בלחגוג וליהנות מהאירוע, אנחנו תמיד נמצאים כאן לרשותכם אפילו גם אחרי האירוע שלכם.

אנחנו בשושן צחור – עיצוב חופות עומדים לרשותכם בכל זמן ומזמינים אתכם לשאול אותנו כל מה שתרצו כי שושן צחור – מעצב אירועים | עיצוב חופות רוצים לעצב לכם אירוע בלתי נשכח.